Obchodné podmienky affiliate programu WALDOS

ohľadom spolupráce a provízneho systému on-line servera umiestneného na internetovej adrese partner.waldos.sk. Poskytovateľom provízneho systému je:

 

Firma: Waldos, s.r.o.

Sídlo: Limbová 16, 010 07 Žilina

IČO: 50676792 

(DIČ): 2120425384 

Tel.: 0944 529 854

E-mail: info@waldos.sk

(ďalej len ako „Poskytovateľ“)

 

1. Úvodné ustanovenia

1.1. Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán:

a) vzniknuté v súvislosti s dohodou o spolupráci uzavretou medzi Partnerom a Poskytovateľom;

b) vzniknuté v súvislosti s účasťou v províznom systéme Poskytovateľa.

 

1.2. Registráciou do provízneho systému vyslovujú Partner aj Poskytovateľ svoj súhlas s týmito obchodnými podmienkami a zároveň sa obe strany zaväzujú riadiť sa týmito obchodnými podmienkami.

 

1.3. V otázkach týmito obchodnými podmienkami neupravených sa vzťahy medzi Partnerom a Poskytovateľom riadia platnými právnymi predpismi.

 

1.4. Provízny systém je prevádzkovaný prostredníctvom aplikácie AffilBox, ktorú poskytuje spoločnosť AffilBox s.r.o. Jahnova 8, Pardubice 530 02 IČO: 28777000 DIČ: CZ28777000.

 

2. Vymedzenie pojmov

2.1. Dohoda o spolupráci je akákoľvek dohoda uzavretá podľa týchto obchodných podmienok medzi Poskytovateľom a Partnerom a ktorej účelom je propagácia tovaru, služieb alebo činnosti Poskytovateľa. Konkrétny rozsah propagácie, výšku provízie vrátane informácie o zaťažení provízie DPH a prípadne ďalšie podrobnosti zverejní Poskytovateľ na svojom webovom rozhraní. Dohoda o spolupráci je uzatváraná elektronicky a nie je poskytovaná v písomnej podobe. Dohoda je uzavretá tým, že Partner stlačením potvrdzovacieho tlačidla v províznom systéme prijme podmienky spolupráce navrhované Poskytovateľom. Dohoda o spolupráci nie je príkaznou zmluvou ani zmluvou o obchodnom zastúpení.

 

2.2. Kampaň určuje rozsah marketingovej a inej činnosti, ktorý Poskytovateľ bližšie definuje v províznom systéme a ponúka ho Partnerovi na propagáciu. Kampaňou sa najmä rozumie to, ktorý tovar, služby či webové stránky Poskytovateľa majú byť prostredníctvom provízneho systému propagované. Podrobné podmienky kampane alebo skupiny kampaní sú opísané v dohode o spolupráci.

 

2.3. Konverzné akcie Návštevníka sú cieľom kampane. Konverziou sa rozumie najmä dokončenie nákupu tovaru či objednávky služieb Poskytovateľa. Z návštevníka sa konverziou stáva zákazník Poskytovateľa.

 

2.4. Metódy propagácie sú marketingové a iné obdobné činnosti Partnera, ktorými Partner propaguje tovar či služby Poskytovateľa. Metódami propagácie sa rozumejú najmä:

 

 2.4.1. umiestnenie reklamného obsahu (najmä bannerov) na webových stránkach Partnera;

 

 2.4.2 uvedenie referencie na tovar alebo služby Poskytovateľa prostredníctvom blogov, diskusných fór alebo článkov (za predpokladu, že pravidlá blogov či diskusných fór túto činnosť umožňujú);

 

 2.4.3 rozoslanie e-mailov informujúcich o tovare alebo službách Poskytovateľa osobám, ktoré s touto formou marketingu vyjadrili náležitý súhlas v súlade s právnymi predpismi;

 

 2.4.4 odkaz na tovar alebo služby Poskytovateľa prostredníctvom sociálnych sietí;

 

 2.4.5 PPC kampane.

 

2.5. Návštevníkom je osoba, ktorá navštívi webové stránky Poskytovateľa na základe činnosti vyvíjanej Partnerom v rámci povolených metód propagácie.

 

2.6. Partnerom je fyzická osoba staršia ako osemnásť rokov alebo právnická osoba, ktorá sa na základe registrácie zúčastňuje provízneho systému Poskytovateľa.

 

2.7. Províznym odkazom sa rozumie unikátny odkaz pridelený Partnerovi v rámci provízneho systému. Partner má nárok na províziu iba v prípade, že bol jeho provízny odkaz využitý pri uskutočnení schválenej konverzie.

 

2.8. Províznym účtom je účet Partnera vedený Poskytovateľom v internetovej aplikácii AffilBox v rámci administrácie provízneho systému, ku ktorému má Partner on-line prístup. Na účte sú evidované údaje týkajúce sa najmä počtu Návštevníkov, objednávok a ich stavu.

 

2.9. Schválená konverzia je taká konverzia, pri ktorej zo strany zákazníka dôjde k riadnemu a plnému uhradeniu ceny tovaru či služby.

 

2.10. Webové stránky Poskytovateľa sú stránky Poskytovateľa umiestnené na adrese https:/waldos.sk.

 

2.11. Zákazníkom je osoba, ktorá na webových stránkach Poskytovateľa záväzne objedná tovar či službu či iné plnenie.

 

3. Účasť v províznom systéme

3.1. Účasť v províznom systéme vzniká registráciou Partnera v províznom systéme.

 

3.2. V rámci provízneho systému Partner propaguje služby či tovar Poskytovateľa na základe dohody o spolupráci pomocou metód propagácie.

 

3.3. Partner plne zodpovedá za všetky škody, ktoré spôsobí svojim konaním v rozpore s týmito podmienkami a/alebo právnym poriadkom Slovenskej republiky Poskytovateľovi, iným užívateľom webových stránok Poskytovateľa alebo tretím osobám.

 

3.4. Partner zodpovedá Poskytovateľovi za správnosť a úplnosť údajov uvedených pri registrácii. V prípade zmien v uvedených údajoch je Partner povinný o tejto skutočnosti bezodkladne Poskytovateľa informovať.

 

4. Práva a povinnosti Partnera

4.1. Partner je povinný dbať na to, aby svojou činnosťou nepoškodzoval či neohrozoval dobré meno a povesť Poskytovateľa či ním ponúkaného tovaru a služieb.

 

4.2. Partner nesmie propagovať tovar či služby Poskytovateľa na webových stránkach, ktorých obsah môže akýmkoľvek spôsobom porušovať právne predpisy Slovenskej republiky alebo dobré mravy. Ide najmä o webové stránky s pornografickým obsahom a nelegálnym obsahom a o webové stránky, prostredníctvom ktorých dochádza k porušovaniu práv duševného vlastníctva či propagovaniu týchto činností.

 

4.3. Partner či rodinní príslušníci Partnera alebo osoby konajúce v zhode s Partnerom nesmú objednať tovar či služby Poskytovateľa cez vlastný provízny odkaz Partnera. Pokiaľ tak urobí, zaniká nárok Partnera na províziu z takto získaných konverzií. Pokiaľ uvedeným konaním vznikla Poskytovateľovi škoda, je Partner povinný mu túto škodu v plnej výške nahradiť.

 

4.4. Partner je povinný chrániť svoje prístupové údaje k svojmu províznemu účtu pred zneužitím treťou osobou. Poskytovateľ nezodpovedá za škodu, ktorá Partnerovi takýmto zneužitím vznikne.

 

4.5. Partner je oprávnený využiť na propagáciu Poskytovateľa všetkých textových a obrazových materiálov, ktoré sú výsledkom tvorivej činnosti Poskytovateľa alebo ku ktorým má Poskytovateľ platnú licenciu, a ktoré sú Partnerovi za týmto účelom Poskytovateľom poskytnuté alebo sprístupnené v províznom systéme. Bez predchádzajúceho súhlasu Poskytovateľa nie je Partner oprávnený použiť poskytnuté materiály inak ako na účely kampane.

 

4.6. Partner nesmie bez predchádzajúceho súhlasu Poskytovateľa akokoľvek pozmeňovať HTML kódy, grafickú podobu či obsah reklamných plôch (napríklad bannerov) poskytnutých mu Poskytovateľom na použitie v rámci kampane.

 

4.7. Partner je povinný zaistiť, aby v rámci ním zvolených metód propagácie nedochádzalo prostredníctvom programov, skriptov, znovunačítaním reklamných bannerov či inými spôsobmi k nekalému zvyšovaniu počtu zobrazení reklamných plôch Poskytovateľa.

 

4.8. Partner sa zaväzuje, že nebude propagovať Poskytovateľa rozosielaním správ (e-mailom, SMS, na diskusných fórach), ktoré sú kvalifikované ako SPAM. Pokiaľ bude Poskytovateľom zistená takáto aktivita Partnera, je Poskytovateľ oprávnený odstúpiť od dohody o spolupráci a uzavrieť provízny účet Partnera. Partnerovi zároveň v takom prípade zaniká nárok na provízie, ktoré mu doteraz neboli vyplatené.

 

4.9. Partner sa zaväzuje, že na propagáciu vyššie spomínaného e-shopu nebude používať zľavové a ani ďalšie kupóny, ktoré neboli vyslovene vygenerované priamo pre affiliate program – využitie konkrétnych kupónov musí schváliť affiliate manažér kampane. V prípade porušenia tejto podmienky, bude affiliate účet daného partnera pozastavený a provízie za daný mesiac budú stornované.

 

4.10. Tovar či služby Poskytovateľa nie je dovolené propagovať pomocou priamej arbitráže cez PPC kampane v Google Ads a Sklik.

 

4.11. Bannery, texty a ďalší obsah umiestnený v rozhraní aplikácie AffilBox a provízneho systému, vrátane programového vybavenia webového rozhrania a provízneho systému, je chránený autorským právom Poskytovateľa alebo spoločnosti Affilbox s.r.o., a môže byť chránený ďalšími právami tretích osôb. Obsah nesmie byť Partnerom menený, kopírovaný, rozmnožovaný, šírený ani použitý žiadnou treťou stranou na akýkoľvek účel bez písomného súhlasu Poskytovateľa alebo iného držiteľa autorských práv. Právo použiť chránený materiál v súlade s článkom 4.5 týchto podmienok nie je týmto ustanovením dotknuté.

 

5. Práva a povinnosti Poskytovateľa

5.1. Poskytovateľ sa zaväzuje v rámci schvaľovania provízií pravidelne schvaľovať konverzie Partnera. O schválení konverzie bude Partner informovaný prostredníctvom svojho provízneho účtu.

 

5.2. Na získavanie informácií o konverziách sú využívané súbory cookie v počítačoch zákazníkov. Platnosť súborov cookie uvádza Poskytovateľ v rozhraní aplikácie. Partner berie na vedomie a Poskytovateľ nezodpovedá za to, že v prípade, že zákazník voľbou vo webovom prehliadači alebo inak využívanie súborov cookie zakáže, nemožno priradiť konverziu k províznemu odkazu Partnera, a že za takúto konverziu nepatrí Partnerovi provízia.

 

5.3. Poskytovateľ nezodpovedá za prípadnú škodu spôsobenú propagáciou programov zapojených v províznom systéme.

 

5.4. Poskytovateľ sa zaväzuje vyplatiť Partnerovi za ním uskutočnené schválené konverzie províziu podľa článku 6 týchto obchodných podmienok.

 

5.5. Poskytovateľ je oprávnený vyžiadať si na schválenie propagačné e-maily a ďalšie texty, ktoré Partner chce v kampani použiť.

 

5.6. Poskytovateľ je oprávnený kedykoľvek meniť či dopĺňať znenie týchto obchodných podmienok. Práva a povinnosti strán sa riadia vždy tým znením obchodných podmienok, za ktorého účinnosti vznikli. Zmenu obchodných podmienok je Poskytovateľ povinný Partnerovi oznámiť prostredníctvom kontaktného e-mailu, ktorý Partner zadal pri registrácii. Nové znenie obchodných podmienok bude voči Partnerovi účinné od jeho oznámenia.

 

6. Provízia

6.1. Výška provízie je uvedená v províznom systéme u každej kampane zvlášť. 

 

6.2. Provízie budú Poskytovateľom schvaľované vždy bezodkladne po uplynutí lehoty, počas ktorej právne predpisy alebo obchodné podmienky Poskytovateľa umožňujú spotrebiteľovi odstúpiť od zmluvy. Schvaľovanie konverzií prebieha automaticky alebo manuálne. O schválení provízie bude Partner informovaný prostredníctvom svojho provízneho účtu.

 

6.3. Provízie budú schválené pri tých konverziách, kde došlo k riadnemu a plnému uhradeniu tovaru či služby propagovanej v kampani.

 

6.4. Za zrušené či stornované objednávky alebo pri odstúpení zákazníka od zmluvy nevzniká Partnerovi nárok na províziu.

 

7. Výplata provízie

7.1. Partner má nárok na výplatu provízie, pokiaľ súčet schválených provízií v jeho províznom účte je vyššia ako čiastka uvedená na webovom rozhraní provízneho systému (tj dohodnutá v dohode o spolupráci).

 

7.2. Pokiaľ zostatok provízie na províznom účte Partnera prekročí čiastku uvedenú vyššie, má Partner možnosť požiadať o výplatu provízie prostredníctvom svojho provízneho účtu. Na základe žiadosti Partnera bude Partnerovi zaslaný report, v ktorom bude uvedená výsledná čiastka, ktorú môže Partner fakturovať. Pokiaľ Partner nemôže vystaviť faktúru, bude mu jeho provízia vyplatená formou zľavového poukazu (v hodnote schválených provízií) na nákup tovaru v našom e-shope.

 

7.3. Splatnosť faktúry vystavenej Partnerom nesmie byť menej ako 14 dní od jej doručenia Poskytovateľovi. Ak je na faktúre uvedená kratšia doba splatnosti, je faktúra splatná 14 dní od doručenia.

 

7.4. Výška celkovej provízie požadovanej Partnerom na vyplatenie musí zodpovedať údajom uvedeným na províznom účte ku dňu, ku ktorému jej vyplatenie Partner požaduje. Poskytovateľ je oprávnený žiadosť Partnera a správnosť uvedených údajov preskúmať. V prípade akýchkoľvek nezrovnalostí oznámi Poskytovateľ Partnerovi svoje zistenia, pričom sa strany zaväzujú poskytnúť si súčinnosť potrebnú na vyriešenie tejto záležitosti. Počas riešenia takejto záležitosti sa stávajú lehoty stanovené na vyplatenie provízií.

 

7.5. Vyplácanie provízií prebieha výhradne bankovým prevodom v EUR (eurách) na bankový účet Partnera vedený v banke na území Českej republiky alebo Slovenska, pričom Partner je povinný oznámiť Poskytovateľovi všetky údaje potrebné na uskutočnenie platby (najmä číslo účtu). Provízie nebudú vyplácané v hotovosti, zahraničným bankovým prevodom (s výnimkou prevodu na území Česka v eurách), zloženkou ani iným spôsobom, ak nebude medzi Partnerom a Poskytovateľom dohodnuté inak.

 

7.6. Pokiaľ partner nemôže vystaviť faktúru, bude mu jeho provízia vyplatená formou poukazu na nákup tovaru na waldos.sk.

 

8. Námietky Partnera

8.1. Partner má v prípade pochybností najmä o správnosti evidencie sprostredkovaných konverzií alebo schválených provízií možnosť uplatniť u Poskytovateľa svoje námietky. V takom prípade je Partner povinný predložiť všetky dostupné údaje a záznamy, ktoré s námietkami súvisia.

 

8.2. Partner má právo uplatniť svoje námietky do 30 dní odo dňa vzniku skutočnosti, ktorá je dôvodom námietky. Na neskoršie námietky nie je Poskytovateľ povinný reagovať.

 

8.3. Námietky musia byť Partnerom zaslané Poskytovateľovi v písomnej forme, ktorou sa rozumie aj e-mailová správa zaslaná na kontaktný e-mail Poskytovateľa. Za riadne uplatnenú námietku sa považuje iba taká námietka, ktorá je Poskytovateľovi riadne doručená, je čitateľná a obsahuje všetky informácie a podklady, ktoré sú potrebné na úplné posúdenie námietky Poskytovateľom.

 

8.4. Posúdenie a rozhodnutie o podaných námietkach je plne v kompetencii Poskytovateľa. Námietky sú Poskytovateľom vybavované spravidla v lehote 30 dní odo dňa ich doručenia Poskytovateľovi. Rozhodnutie Poskytovateľa je potom oznámené Partnerovi.

 

9. Trvanie dohody o spolupráci a jej zánik

9.1. Dohoda o spolupráci je uzatvorená na dobu špecifikovanú v podmienkach kampane, prípadne na dobu neurčitú.

 

9.2. K zániku dohody o spolupráci môže dôjsť:

 

9.2.1. Dohodou medzi Poskytovateľom a Partnerom.

 

9.2.2. Výpoveďou Poskytovateľa alebo Partnera. Výpoveď musí byť urobená v písomnej forme alebo e-mailom a doručená druhej zmluvnej strane, a to aj bez udania dôvodov. Dohoda o spolupráci zaniká dňom doručenia oznámenia o výpovedi druhej zmluvnej strane.

 

9.2.3. Odstúpením od dohody o spolupráci zo strany Poskytovateľa. Poskytovateľ je oprávnený od dohody odstúpiť, ak bude preukázané, že Partner postupuje v rozpore s týmito obchodnými podmienkami, právnymi predpismi alebo dobrými mravmi. Oznámenie o odstúpení musí byť urobené v písomnej forme alebo e-mailom a doručené Partnerovi s uvedením dôvodu odstúpenia. Dohoda o spolupráci potom zaniká dňom doručenia oznámenia o odstúpení Partnerovi. Odstúpením od dohody o spolupráci zo strany Poskytovateľa zaniká Partnerovi nárok na doposiaľ nevyplatené provízie. V prípade, že porušením týchto obchodných podmienok alebo právnych predpisov vznikla Poskytovateľovi škoda, je Partner povinný ju nahradiť v plnej výške (výška škody sa neznižuje o nevyplatené provízie).

 

9.3. Zánik dohody o spolupráci nemá vplyv na prípadné nároky na náhradu škody.

 

9.4. V prípade zániku dohody o spolupráci na základe dohody alebo výpovede je Partner oprávnený vyžiadať si vyplatenie provízií u Poskytovateľa, na ktoré mu ku dňu zániku dohody o spolupráci vznikol nárok. Provízie budú Partnerovi vyplatené najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia faktúry.

 

10. Ochrana osobných údajov

10.1. Poskytovateľ vyhlasuje, že dáta budú chránené v súlade s príslušnými ustanoveniami nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov).

 

10.2. Vezmite na vedomie, že podľa Nariadenia máte právo:

  • požadovať od nás informáciu, aké vaše osobné údaje spracovávame,

  • na prenositeľnosť a právo na kópiu osobných údajov,

  • vyžiadať si u nás prístup k týmto údajom a tieto nechať aktualizovať alebo opraviť, prípadne požadovať obmedzenie spracovania,

  • požadovať od nás výmaz týchto osobných údajov – pokiaľ sa nejedná o osobné údaje, ktoré sme povinní alebo oprávnení ďalej spracovávať podľa príslušných právnych predpisov,

  • podať sťažnosť na Úrade pre ochranu osobných údajov a právo na účinnú súdnu ochranu, ak máte za to, že vaše práva podľa Nariadenia boli porušené v dôsledku spracovania vašich osobných údajov v rozpore s Nariadením.

 

10.3. Partneri, ktorí sa registrovali do partnerského programu, súhlasia so zasielaním e-mailových správ, ktoré budú slúžiť na zasielanie noviniek a informácií súvisiacich s kampaňami v províznom programe, či s predmetom podnikania Poskytovateľa.

 

Obchodné podmienky v tomto znení sú platné od 16. 10. 2024.